dijous, 8 de juny del 2017

QUÈ HA SIGNIFICAT PER A MI EL VOLUNTARIAT?

Després del recorregut de tot un curs escolar, arriba el moment de valorar com ha estat aquesta experiència del voluntariat per als alumnes de 4t d'ESO, a continuació us deixem el redactat Jael que ens explica la seua experiència:

QUE HA SIGNIFICAT PER A MI EL VOLUNTARIAT?
La veritat és que el primer cop que vaig sentir que era un voluntariat obligatori em vaig quedar una mica confosa, però ara desprès d’haver passat unes quantes hores fent-lo m’he adonat de que sigui o no obligatori o voluntari el tornaria a fer.
La biblioteca per a mi ha sigut el lloc més difícil, perquè fer que els nens estiguin callats és realment difícil, però per l’altra part, m’ha ensenyat moltes coses, una de les quals, el valor que tenen les professors i la paciència a l’hora de fer classe. Ser professor i ensenyar és difícil, ja que moltes vegades els ho dificultem la feina.
Del rober no puc dir res perquè no he pogut anar a causa de les hores, però segur que també és un lloc on aprens i valores més les teves coses.
Finalment, puc dir que l’Onada ha sigut el millor lloc. Mai m’hagués pensat que disfrutaria tant veient als avis somrients i feliços per veure’ns tant joves i guapos, com diuen ells. Fa unes setmanes vaig anar a l’Onada a fer un taller de cuina, vam fer galetes. Personalment  va ser un dia molt significatiu, ja que els avis estaven molt contents de poder tornar a cuinar desprès de tant de temps. Molts d’ells no havien fet mai galetes i van estar molt atens per poder fer-les.
La felicitat que transmetien quan van veure les galetes que havien et ells, ja cuites i preparades per poder menjar, era inexplicable. Estaven tots tant feliços que em feien feliç a mi, em feien somriure.
En conclusió, m’ha encantat poder tenir aquesta experiència tant en nens petits com en avis, tot m’ha ensenyat coses noves. I sobretot el voluntariat m’ha fet adonar-me de que molta gent amb poquet és feliç i lo més important és que em de valorar més els petits moments i recordar-los sempre perquè ens serviran de molt.
Em quedo amb un gran record d’aquest voluntariat, gràcies a la gent que m’ha donat carinyo sense conèixer-me.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada