dimarts, 30 de maig del 2017

EXPERIÈNCIES DEL VOLUNTARIAT: LO ROBER SOLIDARI

LO ROBER SOLIDARI

Aquest és el voluntariat que més m’ha agradat. En primer lloc perquè no havia anat mai abans, i no sabia exactament en què consistia. Tenia por i curiositat al mateix temps, però des del primer moment en què vaig entrar per la porta, em vaig sentir millor persona.
No tots tenim la gran sort de poder comprar-nos alguna peça de roba cada vegada que hi ha nova col·lecció. I és molt important, a l’hora de desfer-nos de la roba que ja no usem, pensar que al nostre voltant hi ha gent que la necessita.
He aprés a valorar molt més el que tinc dia a dia i a queixar-me menys de no poder anar de compres. És molt fàcil, quan es pot, es pot, i quan no, no.
Estic molt contenta d'haver participat en aquesta activitat.

La veritat és que el temps em passava volant quan estava al Rober, i això era el que em donava ganes de tornar-hi.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada