INFORME D’AVALUACIÓ DEL
TALLER REALITZAT A L’ONADA
NOM DEL PROJECTE: CUINAR MAGDALENES
MEMBRES DEL GRUP: ÉLIA MARTÍ, RENATE CIUBOTARU I BLANCA GALÁN
OBJECTIUS DEL PROJECTE (què volem aconseguir):
1.- Que els avis i les àvies recorden com es realitza el
procés de cuinar magdalenes.
2.- Que disfrutin i s’ho passin bé sobretot.
3.-Que treballen la força de les mans i el treball en
equip.
DESENVOLUPAMENT DE
L’ACTIVITAT:
Què ha funcionat i què no?
Pensem que ha funcionat tot, ja que molts usuaris de
l’Onada van voler participar de seguida.
Per què?
Perquè des d’un principi van voler participar. Ens van
fer cas, van posar-hi ganes, i els veiem feliços. S’ajudaven uns als altres,
però també es rectificaven, i pensem què això és una cosa molt positiva, ja
que significa que tenen molt bona
memòria i recorden bastantes coses.
Que s’hauria de fer de forma diferent per aconseguir
millors resultats?
Personalment, creiem que els que ha fallat un poc ha
sigut el temps, ja que 1h no és suficient.
DADES
QUANTITATIVES:
Nombre de participants: 10
Nombre d’usuaris que han participat activament: 8-9
DADES QUALITATIVES:
(experiències, sentiments, impressions, etc.) Mentre feiem les magdalenes, parlàvem entre nosaltres i vam arribar a sentir sentiments d’alegria, per ells, perquè notàvem que de veritat els ho agradava l’activitat. Satisfetes pèl nostre treball, perquè al cap i a la fi el nostre propòsit dels dolços van sortir genial. Però, hem de reconèixer que en certs moments, vam sentir un poc tristesa, el fet de veure que alguns d’ells es cansaven als dos segons de barrejar las mescla.
(experiències, sentiments, impressions, etc.) Mentre feiem les magdalenes, parlàvem entre nosaltres i vam arribar a sentir sentiments d’alegria, per ells, perquè notàvem que de veritat els ho agradava l’activitat. Satisfetes pèl nostre treball, perquè al cap i a la fi el nostre propòsit dels dolços van sortir genial. Però, hem de reconèixer que en certs moments, vam sentir un poc tristesa, el fet de veure que alguns d’ells es cansaven als dos segons de barrejar las mescla.
Molt bona experiència, sobretot el moment que les
magdalenes estaven al forn, vam sentar-nos i xerrar amb ells/elles. Orgulloses
ens sentim de haver pogut compartir moments i paraules amb persones plenes de
felicitat. Donem les gràcies a tot el professorat que ens van donar
l’oportunitat de participar en aquest voluntariat.
DINÀMICA
DEL GRUP: (compromís, assistència, clima grupal, satisfacció)
L’ambient del grup ha sigut perfecte, entre els 4 alumnes
ens hem organitzat molt bé. Per començar tres de nosaltres ens vam repartir al
voltant de la taula, amb 3 o 4 avis al nostre costat per si necessitàven ajuda.
El 4rt alumne la meitat del temps es va dedicar a fer-nos fotos, i aixì cada 15
min feiem un canvi, d’aquesta manera vam fer tots de tot. Al final de
l’activitat vam plegar i netejar la taula, portant-ho tot a la cuina, per netejar-ho.
AVALUACIÓ DELS
USUARIS :
Mètode d’avaluació emprat :
Vam donar a cada usuari una imatge com la següent, explicant-los que amb el polze
cap amunt, volia dir que havien disfrutat del taller, i amb el polze cap baix
que no el hi havia agradat
Resultats obtinguts :
Els resultats van ser escandalosament bons, ja que de les
8-9 persones que van participar, tothom va votar positivament.
CONCLUSIONS:
Ens ha agradat molt fer aquest taller de cuina, ja que
han participat activament vàries persones. El resultat ha sigut fantàstic, ja
que els avis estaven feliços i les magdalenes irressistibles.